shopping



Lite shopping idag, har äntligen köpt skor och jacka så jag slipper frysa ihjäl. Jag har tillochmed köpt skor med klack! Jag brukar inte tycka det är snyggt med låg klack, antingen ska det vara skyhög eller ingen alls. Men på de här funkade det faktiskt.
Jag som senast igår sa att jag aldrig använder jeans köpte jeansleggins idag haha. Men de var billiga, snygga och satt bra så varför inte?
Fick med mig en tröja, ett par knästrumpor och en halsduk hem också.

Jag är sjukt glad just nu. För mig är det värsta plugget redan över, och nu är det bara fem skoldagar kvar och sen är det höstlooov! På fredag ska jag på idol också. Fett kul ju. Problemet är väl att jag typ inte har kollat någonting på idol så jag vet inte riktigt vilka som är med och vilka som är bra men det löser sig med lite repriser. Jag har varit på idol två (?) gånger förut och det var sjukt roligt.

Det e bara lite jobbigt nu att jag måste skriva en sida datorskriven bildanalys och en svenskagrej till imorgon. Men det löser sig! Om jag planerar att gå och lägga mig kanske vid halv elva för att vara duktig.. så har jag ju liksom 3 timmar på mig! Det hinner man ju nästan skriva en bok på.

// tidsoptimisten Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback