Kan någon ge mig en kloningsmaskin till på fredag?

Jag blir så sur när man är som mest taggad på fest, och så krockar planerna? Just den här fredagen har Malin bokat idolbiljetter till oss.. Jag vill verkligen gå på båda, varför har ingen uppfunnit en fungerande kloningsmaskin än? IRRITERANDE! Jag kanske kan skippa utröstningen och gå tidigare? Fast det känns ju tråkigt men jag vill verkligen inte behöva välja bort något.

Idag var det sockdagen på södra latin, då alla skulle ta på sig sockor och lämna skorna i skåpet. Mysigt värre.
Jag råkade följa med hanna efter skolan och köpa skinka, sen råkade jag köpa chips för 15 spänn, jag råkade nästan missa tåget för att jag stod och pratade på stationen och jag råkade hamna andra sidan tåget så att jag fick gå aslångt sen. Lyckat!

En ovanlig sak har hänt förresten, jag har träningsvärk!? Hur ofta händer det liksom? Men det betyder iallafall att jag kämpade bra på beeptestet och spänst-träningen igår. Förstår bara inte riktigt varför jag även har träningsvärk i axlarna? Jag använde ju inte dem alls.


Sockor är mysigt.

// Anita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback