rubrik

Stackars lilla tesse som måste plugga hela tiden, själv har man ju typ inget plugg alls. Funderar på vad jag ska göra nu, kanske baka havrebollar? Göra smoothie? Se någon film? Jag kanske lägger mig och sover någon timme eller två, lyssnar på lite najs musik eller läser en spännande bok? Jobbigt liv asså, vet inte vad jag ska välja! Det är kul att retas:D

Det roliga är att jag går natur och hon bild, men mitt schema är ändå skönare än hennes. Jag slutar typ samma tid eller tidigare än henne varje dag och mitt historiaprov är rena barnleken jämfört med hennes. Jag får njuta medan det varar!

Vår skolkatalog är najs. Hur många skolor har en harry potter förening där de klär ut sig till olika karaktärer på fotot? Eller en syjuntaförening? Eller en achtung die kurve förening?? Svininfluensa-spexet var klart roligast haha.

Titta vilken fin ekvation jag kom på förresten; Träningsverk i benen + skola med många trappor + klackskor + lektioner på fjärde våningen = AAAJ

Jag lovar att jag ska fota lite mer seriöst någon gång, inte bara "oj jag behöver bild till bloggen *klick*, a ok den får duga". Vi har stora planer för höstlovet!:)

// Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback