idol 2009










Orkar inte skriva så mycket men det var sjukt roligt iallafall. Malin vann ett xbox 360, spelet lips (typ som singstar) och en tröja signerad av alla idoler. Man tävlade genom att spela spelet och sedan skriva motivering im varför man borde vinna. Jag kan fortfarande inte fatta att hon vann saker för flera tusen kr.
En mindre rolig sak var att en vakt stoppade autografkön preciiis framför mig, så malin och emma fick autografer men inte jag och jenny. Ni skulle bara veta vilken mördarblick jag gav honom, han såg seriöst rädd ut haha. Fick iallafall bild på dem när de satt där, och även på idol-alice från förra året som satt i publiken. Hann med en liten smygbild på juryn bakifrån också.

//Anita


Kommentarer
Postat av: jenny

vem tog bilden på alice?

vem gick fram och bad om lov för att få fota alice?

vem tog fotot?



ledtråd: det börjar på J och slutar på enny,



kvällen var mys

2009-10-25 @ 21:58:23
URL: http://ourstuff.blogg.se/
Postat av: sparv

gött att FÅ en 360, lite avis :c

2009-10-30 @ 15:15:48
URL: http://abstraktahjartslag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback