Snigel




Har haft en grymt rolig kväll/natt på liiidingö. Väldigt mysigt, galet och flummigt. Vi hade en hel scoutstuga för oss själva, och scoutstugor på lidingö är inte direkt små måste jag säga.

Är inte direkt på topphumör nu. Jag hade vääärldens största megaväska som jag fick släpa på pendeltåg, tunnelbana, lidingöbana och buss. Det tog en och en halvtimme för mig att komma hem och det var kallt som satan att sitta och vänta på bussen i 20 minuter, fingrarna förfrös lite av smsande också. Jag lyckades slå i huvudet ashårt i den där saken man kan lägga väskor på över bussätena. Råkade få ur mig ett "aaaj" högt också. Väldigt pinsamt och jag fick jäävligt ont i huvudet efter det. Sen är planerna för ikväll lite oklara.

Meen nu ska jag vara positiv. Kanske sova lite för att ta igen nattens sömnlösa timmar.

// Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback