drömmer tillbaka till våren.

Hej
Vaknade precis och jag känner mig fett utvilad. Så det är ju lite najs, kanske kommer plugget gå bra idag? Det skulle i så fall vara väldigt bra för jag ett helt galet stort prov i historia på fredag. Inte så mysigt måste jag säga, men jag får väll överleva eller något. Sedan existerar ju den idiotiska franskan med. Franska mitt favoritämne eh.

Sitter och lysnnar på a dustland fairytale. Den låter är verkligen bäst och det är helt omöjligt att tröttna på den helt. Börjar alltid tänka på typ i våras, när Anita och jag låg i en park och lyssnade på den hur länge som helst. Jag älskar våren. Våren är egentligen mycket bättre än sommaren, för man är så sjukt glad på våren! På sommar så slutar man typ vara sådär, woho det är snart sommar-glad.




åh gå runt utan strumpbyxor och vara glad <3

puss och kram

//Tesse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback