flummigt

Hej
Jag håller på och läser "en ö i havet", den är himlans bra. Fast jag har ju läst den tre-fyra gånger förut. Jag läser om typ alla mina böcker. Handlar i alla fall om Steffi och Nelli som är judar under andra världskriget och kommer till sverige utan sina föräldrar typ. Bra.
    Inte för jag vet vad det hade med något att göra, men jag är så inne i den där boken just nu så det bara blir att man skriver om det man tänker på, eftersom mina blogginlägg aldrig är särskilt planerade nu för tiden. Hehe.

Alltså jag kan verkligen inte tänka mig själv som gammal. Ibland står jag typ í spegeln och försöker tänka mig själv med rynkor och gråsprängt hår, men är helt omöjligt att få upp en bild hur man skulle kunna se ut. Jag kan tänka mig själv fram till ungefär tjugofem, men sedan går det bara inte. Framtiden är en gåta uhhh. Nu har jag skrivit en mening som är historia. Undra vad nästa mening blir, för det är framtid uhuhuhu. 

 
gåtorna gömmer sig i den mörka vattenpölen uhuhuhhuhuhu. Hejdå

//Tesse




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback