ingen sensation

Jag har druckit en liter smoothie hehehe. Mår lite illa.
Jag suger på att plugga, hej kaffe och pluggnatt.
Jag hamnade i agnes fasters coola lägenhet efter skolan även fast jag tänkte plugga hela dagen.
Jag letade i tre affärer efter den nya marabouchokladen under de 6 minutrarna jag har på mig att byta från tåg till buss. Den fanns inte.
Idag såg jag att det snöade, jag måste skaffa varmare kläder innan jag fryser ihjäl.
Jag har högstadiekompisarabstinens.
Är obevekligt ett ord? Det lät bra i min svenska uppsats grej idag i alla fall. Hoppas det betyder något passande. Annars är jag lite körd, fast det är jag ändå.


Min klass är bäst, blottartema på klassfotot blev bättre än jag trodde faktiskt. Om ni inte ser mig är jag hon med bitchblicken näst längst ut till höger.

// Anita

Kommentarer
Postat av: tesse the äppelkaka

MIN TRÖJA :)

2009-10-15 @ 18:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback