mitten - platsen i mitt hjärta

Anita och jag träffades på mitten idag.
Mitten är en otroligt viktig plats som infördes sommaren 2009 och den är en viktig del av en fungerade vardag. I alla fall ibland. För det är nämnligen så att det ibland är jätteviktigt att man ses på en gång, och oftast vi sådana tillfällen hinner vi inte åka hem till varandra. Det var därför den utomordentliga platsen mitten infördes, alltså en park som ligger mitt i mellan våra hus ungefär.
När det hänt något viktigt eller när vi drabbas av akut tråkighet så ses vi alltså där. Mitten.
Ungefär som idag när vi ville kolla igenom höhöhö skolkatalogen tillsammans, men jag egentligen behövde plugga. Fast vi hann alltså ses i en timme i alla fall.


MIttenparken i somras <3

//Tesse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback