oktoberdepression

ååh jag orkar verkligen inte plugga! Det är så sjukt tråkigt att jag somnar. Orkar inte orkar inte orkar inte. Fast jag måste, verkligen. Annars e jag typ lite körd nästa vecka, men shit vad sämst det är. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ.

Jag längtar verkligen till höstlovet just nu, så sjukt skönt det ska bli att få ta det lungt i en hel vecka. Typ kolla ut genom regninga fönster och kolla på tv. Hahah nä men alla fall slippa plugga och bara träffa kompisar och ha kul typ.

Idag måste jag:
- göra klart perspektivuppgiften
- göra klart datakunskapen
- äta äppelpaj
- göra värsta jobbiga franskaläxan
- plugga till franska prov
- göra massa historia
(borde plugga matte också, men jag glömde böckerna i skolan heheh inte med flit)

Jag orkar inte gå upp i morgon. Det är ju bara för sämst att behöva gå upp ur sängen typ mitt i natten.

Det håller på och bli vinter! Mörkt kallt och blä. Vakna mitt i natten för att gå till skolan. Jag längtar till våren, för då så blir att bara ljusare och bättre. Men jag vill inte längta till våren, för på våren längtar man till sommaren. Så det hela är helt misslyckat. Man ska ta vara på nuet woho. Det går inte så bra för mig för tillfället, det där med att ta vara på nuet. POSITIVT INLÄGG.

not.

//Tesse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback