Saft och bullar

Idag råkade jag hamna hemma hos jenny med malin och linnea efter att jag träffat de på busshållsplatsen. Vi åt saft och bullar. Det låter ju inte så konstigt, tvärtom, men hur ofta gör man det egentligen? Inte så himla ofta. Mysigt va det iallafall. Borde verkligen plugga men jag skiter i det för det är jag alldeles för glad för. Vet ni varför? jo för JAG BÖRJAR 12.00 IMORGON! Ingen dubbeltimme matte på morgonen yes! Lycka.

Min kompis agnes va på green day igår, hennes kompis blev uppdragen på scen och fick sjunga med billie joe. Inte för att jag är största green day fanet men fatta coolt!? Att hon fick sjunga med sin allra största idol i globen för en megastor publik.

Tesses söta paintmålningar påminde mig om att jag har bestämt mig för att lära mig illustator någon gång. Men jag förstår mig inte på det så det blev en fin paintbild istället.

Kommentarer
Postat av: tesse

HAR NI ÄTIT SAFT OCH BULLAR UTAN MEJ?!?!?!?!!?!?!?!?!?!??!!??!!?



:)

2009-10-12 @ 21:54:53
URL: http://anitatesse.blogg.se/
Postat av: jenny

JA!! knasigt va?

du är typ saft och bullungen numero 1 liksom,

nej men, dem skulle se mitt nya rum (du också se någon dag? ) och så fick vi saft och bullar, (du också någon dag? )



:D:D

2009-10-13 @ 16:26:40
URL: http://ourstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback