Tengo una prueba de español mañana

Jag skulle egentligen plugga spanska idag, har prov imorgon, men vad gör jag istället? Jo jag åker på hem&villa mässan haha! Jag tycker inredning är fett kul och snart ska jag byta rum som jag har stooora planer för hehe. Ska bli sjukt najs, kommer ha en egen ingång utifrån så jag kan smita ut på nätterna hoho. Busigt värre.

Har bildbrist som vanligt, tänkte ta lite fina kort på kanelbullar eftersom det är kanelbullens dag idag (ingen har glömt det va??) men min glupska familj har visst ätit upp alla. Trevligt.

Jag vill också ta massa fina höstbilder! Tesse du och jag måste göra en riktig fotorunda (med nördvarning på hög nivå!) någon gång snart.


vad gör man när man har bildbrist? jo man tar en helt random ful bild på spanskaböcker.

nu måste jag återgå till pluggandet
adios, hasta luego.
// Anita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback