true blood

Okej
Anita kommer döda mej om jag inte bloggar nu. Haha nä då men jag har typ inte bloggat på flera dagar. Vet inte ens varför. Hade världens grymmaste nollning i fredags. Sedan har höstlovet var grymt ända fram till nu, och det är fortfarande sjukt bra för övrigt. Jag menar jag kollar på true blood? Haha, jag har blivit beroende av den där serien. Är mitt i typ 9 avnittet av andra säsongen shit pomfrites vad bra det är. Synd bara att det är slut om typ tre avsnitt.

Anita och jag hade världens mysigaste fotorunda idag.
Men jag har inte tid att lägga upp bilder där ifrån nu. Bara en.
Morgondagen är ännu ett mysterium.

titta en häst

Nu ska jag kolla vidare på min kära serie.
//Tesse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback