vi gör ett inlägg tillsammans...



Heeeej
Vi gör ett inlägg tillsammans! Det var jättelänge sedan vi gjorde det. Vi var jättesega idag och visste inte vad vi skulle göra och då kom vi på att bio var en fett bra idé, liksom smart när man är trött men vill göra någonting. Vi såg alla fall fame och hade ungefär noll förväntningar, men den var fett bra. Man blev glad av den helt enkelt. Utom när den var sorglig buhu.

Vi skulle som sagt göra ett inlägg tillsammans, men eftersom Anita typ ligger och halvsover bredvid mig så har hon faktiskt inte varit så himla delaktig i detta inlägg. Alltså var det jag som skrev typ hela. Inlägg tillsammans verkar inte vara vår grej haha.

Nu ska vi göra jag vet inte så ha det så himla bra och glöm inte och kolla på fame!
Juste mitt hår ser ut som en gul plastsak på bilden? Ganska knäppt.

//Tesse och nästan Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback