Sweet sixteen

Idag är det den första september och för 16 år sedan föddes lilla jag. Från och med idag får jag övningsköra (efter att jag gått någon kurs eller nått..?). Är det något mer man får göra när man är 16 förutom att betala dyrare entre till saker än när man är 15? Men nästnästa gång jag fyller år så blir jag 18, det e coolt.

Jag har fått ett megacoolt kamera stativ. Först är det jättelitet, typ 50 cm högt och sen fäller man ut massa grejer och så är det plötsligt 150 cm högt. Nu ska jag bli proffs på självutlösarbilder haha. Fast spegelbilder är fortfarande enklast.

Jag fick också lite andra saker, bland annat två oc säsonger! Jag vill kolla på det nuuu! Jag fick en huvudmasserare av min lillasyster också haha, jätteskönt faktiskt. Sen fick jag lite småsaker av några klasskompisar hihi. En påse med godis och choklad, en klubba och en bulle från cafeterian:)

Efter alla grattishälsningar idag så skäms jag lite för jag kom på att jag typ bara skriver grattis till mina närmaste kompisar. Från och med nu ska jag göra det varje gång jag ser att någon fyller år, även fast jag inte känner den så bra. Det är ju lika kul att höra grattis från någon som man känner bra och någon som man inte känner så bra liksom.

jag älskar sushi!....

eller ja en bit iallafall. Så vi beställde en portion med 11 räkbitar till mig haha. supergott!

'

// Anita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback