Det är ju faktiskt inte mitt fel. Haha.

Haha jag tycker Anita är lite taskig som mobbar mig för att jag är nolla. Jag menar, det är ju inte direkt mitt fel? Jag menar det e ju tvåornas fel för att dom e så sega med att nolla oss, haha. Tvåorna kan ju inte gå runt och kalla oss nollor när det är dom som inte nollar oss? haha. Jaja, min nollning lär ju komma snart.

Jag är förresten very into det där med att blogga varje dag, så från och med nu, ett blogginlägg per dag. Senaste veckorna har det ju varit lite hehe, typ ett var tredje dag. Men från och med nu, ett varje dag alltså, från mig i alla fall.

Sjukt att jag bara loggar in och tänker typ, okej nu ska jag blogga, å så skrev Anita ett inlägg fyra minuter tidigare, när ingen av oss har bloggat på ganska länge? Haha. Mobbat.

Jag har pluggat hela dagen, alltså söndagar är ju verkligen pluggsöndagar, man kan ju lika gärna gå i skolan på söndagar med eftersom man ändå pluggar hela dagarna, det är ju inte direkt helg liksom.


Här är mitt pluggställe - sängen. Jag sitter alltid med alla läxor och allt i min säng, det är ju mycket skönare. Allra bäst är det ju när man har typ kaffe också, då kan plugga faktiskt vara ganska mysigt. Om det är lätt.



Pussar

//Tesse

Oj då, Anita hade visst inte lagt upp sitt inlägg än, men jaja, man fattar ju vad jag snackar om när hon lägger upp det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback