Matte is the shit

Hej!
Jag sitter i min säng, lyssnar lite på musik och skiter i att jag har matteprov imorgon. Ganska mysigt faktiskt, utom matteprovet då. Fast eftersom jag redan kan allt så är det typ lungt. Jag har aldrig tänkt på förut hur otroligt tråkigt det är att gå på mattelektioner när man redan kan allting, trodde det skulle vara roligt och lätt typ. Men alltså, det är roligare när det är svårt.

Vi har en ny franskalärare som är mycket roligare än den förra, vilket är najs. Utom att jag går i en grupp med massa musikare, som i för sig är väldigt roliga, men läraren typ woho nu ska ni få göra repotage om orkestrar och konstiga intstrument, och jag typ woohoo jag fattar. Inte. Men det blir nog kul alla fall. 

Jag spillde kaffe i hela väskan idag med, very smart. 

puss och kram

//Tesse  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback