quequeque?

Heeeeeej
Asså! Det är är så mobbat att jag blir galen. Jag försöker nämnligen ta reda på om mitt språk för mig när jag är estet är utökad studiekurs eller inviduellt val. Först frågar jag min lärare som börjar babbla om att det är ett inviduellt val och blablabla så jag bara aha okej. Men sedan så frågar jag studievägledaren och han säger att det är en utökad studiekurs och att min lärare har fel, och jag bara aha okej. Så har några i min klass gått och frågat estetrektorn, och hon säger att det är ett inviduellt val men att man kan välja det som utökad studiekurs, men att det inte är säkert att det blir det eftersom ingen har gjort det förut; samtidigt som jag har hört att det var en tjej som valde det som utökad förra året??

Jag typ VA? Bra att folk på södra pratar med varandra alltså? Asså okej om lärarna har fel men när både rektorn och studievägledaren säger helt olika saker och båda verkar ha fel så blir det ju lite sjukt. Haha. Vem ska jag fråga nu liksom?

Jag fattar hur ointressant detta måste vara, men jaja skit i det.


Och sedan måste jag ju påpeka att Anita missade en av killarna i OC.
Hur kunde hon missa Ryan?

et maintenant, Je vais travaille le francais

jag ska alltså plugga franska nu... hoppas att det inte är någon som kan franska som läser det där btw... för jag tror jag har gjort fel på futurformen plus att man kanske inte kan säga travaille... jag är inte så bra på franska... men människor, jag blir faktiskt bättre. Vilket är coolt.

//Tesse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback