blablabla

Det går sjukt dåligt för mig att plugga just nu. Försöker desperat hitta något annat viktigt att göra, har kollat igenom varenda blogg jag kan komma på och varit inne på bdb och facebook flera gånger. Men jag kan bara plugga under pressat tidschema, och eftersom personporträttet inte ska vara klart förrän onsdag kväll så går det inte att göra något nu. Samtidigt vet jag att jag kommer få jättebråttom på onsdag ändå. blää orkar inte.

Mina pluggvanor är väldigt lika mina bussvanor har jag kommit på. Jag kan helt enkelt inte gå tio minuter tidigare för att vara på busshållsplatsen i tid. Jag kan inte gå hemifrån förrän jag har jättebråttom och måste rusa för att jag bara har två minuter på mig. Så jag går aldrig till bussen utan jag springer varenda dag. Med både plugget och bussen så är det så att jag väntar till sista stund och kämpar extra mycket istället.

Dagen idag har varit väldigt rolig. Vi har skrattat mycket åt saker som hände i lördags haha, kan verkligen inte sluta skratta åt vissa saker! Jag känner att det här inlägget är lite ovärt men struntsamma. Förresten så har jag börjat komma över min fobi över att lägga upp inlägg utan bilder, om det är bra eller dålig vet jag inte..

// Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback