Jag är hemma idag

Hej på er
Jag gick hem efter matten idag, har lite feber och känner mig allmänt inte pigg. Så nu nu sitter jag i min säng och tar det lungt, dricker lite te och har det ganska bra. Lite stressad över plugget, men det får man helt enkelt överleva på något sätt.

Det står några ouppackade lådor på golvet i mitt rum som jag egentligen borde packa upp, men det orkar jag faktiskt inte, så det blir nog så att jag läser lite i boken vi har på engelskan och sen sätter jag mig och kollar på gamla grey´s anatomny avsnitt i några timmar. Det är så sjukt skönt. Egentligen skulle jag vilja kolla på OC. Men det är ju Anita som har alla säsongerna och inte jag, så det funkar ju inte. Men jag tror jag ska köpa hela boxen. Man blir ju helt galen i serien.







Tre random bilder bara.

//Tesse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback