sammanfattning



de senaste dagarna har jag:

- Dött av uttråkan när jag legat hemma och varit sjuk

- Kollat på mängder av totalt värdelösa serier på tv (det går aldrig något bra mitt på dagen)

- Från att ha legat sjuk i soffan börjat rusa runt och fixa mig för att åka och kolla håkan hellström till att bestämma mig för att strunta i honom

- Varit lite osmart när jag klädde mig i tunna kläder och utan paraply åkte till centrum i regnet och kylan när jag fortfarande var förskyld

- Kollat på oc med tesse fram till halv 6 på morgonen istället.

- Blivit skjutsad på cykel sittandes på en hög med skolböcker + handduk

- Sett "gamer" på bio med några från klassen.

- För första gången övervägt tanken att gå ut ur en biosalong och strunta i att se klart filmen.

- Kommit fram till att jag har betalat 95 spänn och suttit kvar mot min vilja.

- Tagit helt meningslösa badrumsbilder enbart till det här inlägget.

- Varit förbannad över personer som är idioter.

// Anita


Kommentarer
Postat av: jenny

håkan var värd, du och tesse följer med oss nästa gång ok?

vi ska ses någon dag förresten, bestämma om det i veckan?

2009-09-06 @ 15:03:53
URL: http://ourstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback