Kladdkaka åt folket

Idag hade jag bara engelska nationella och sen slutade vi kloackan 9.50. Ganska härligt om ni undrar. Men jag har prov i ekonomi på fredag och kommer vara upptagen både ikväll och imorgon så nu är typ sista chansen att plugga till det. Men jag har en kladdkaka i ugnen och fin musik spelas ur datorn så jag har det rätt bra ändå.

Ikväll är det del två av läroverksfejden och den här gången ska vi vinna! Dessutom har jag lyckats skaffa biljetter den här gången ;)


skålen är slickad, hoho
nu ska jag kolla om kladdkakan är klar, ciaaaao
// Anita

Kommentarer
Postat av: HÖHÖH tror du att vi säger det här!

tjen mitt ben!

como se tal?

oui, oui! je ma pell jemapell!!

så du blöööggar? hmm? tror du är speciell och cuuuul?

det är bara en som är cuuuuuuuuuuul här o det är jag så giiiiiv plats ge vakt! höhöhö men vi sköjar bara med dig så ta det inte föööööör seriöst :=} vi älska dig ändå ginger!!!

puuss puss /kiss kiss /bang bang!

2010-04-29 @ 12:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback