mr fartfaceguy

Jag har träningsvärk i magen. Det är inte så kul för det gör ont när jag skrattar, och det har jag gjort en hel del idag... hahahahahahahahahhahaah. Kan fortfarande inte sluta. Sorry eddi men jag måste bara dela med mig av den roliga historian. Det var nämligen en kille som pruttade eddi i ansiktet när hon gick bakom honom i trappan idag, sen vände han sig om och ba "oj förlåt".

hahahahahhahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahhaha. Ni förstår inte hur mycket jag har skrattat åt det här! Vi mötte mr fartfaceguy i korridoren senare och alla vi dog verkligen av att försöka hålla oss för skratt. Det var omöjligt. hahahahahahhahahahahaha.

Jag dör.

Kommentarer
Postat av: eddi

hahahahahhuhuu det är SYND om mig!! fattar du vad... absurt! jag kom till skolan och... blev pruttad i ansiktet! :p :(

2010-04-27 @ 22:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback