principer alltså haha

Hejhej!
Jag var ledig igår vilket var ultragreat och dagen var helt enkelt jättemysig. Det började med picknick i vitabergsparken i några timmar. Massor med mat och trevlans musik, dock var det en aningen kallt eftersom massa hotande moln täckte solen då och då. Efter den mysiga picknicken så började lite folk droppa av och till slut var det bara jag, Mira, Lisa och Rebecka kvar och vi köpte pasta och tomatsås för att sedan gå hem till Mira och det slutade med att vi stannade och sov i hennes coola lägenhet på söder eftersom ingen ville åka hem. Jag vet inte vad för skumt humör vi fyra var på alltså...? Våra samtal spårade alla fall ur ganska totalt haha. Södras bildare måste vara lite konstiga alltså... haha.


gjorde lite kludd igår också wihu-

Idag har jag dansat i några timmar och det var skitkul. Imorgon kommer människor hit och så ska vi planera vår tågluff i sommar.

//Tesse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback