sööööööööödra laaaaaaaaatin ska vinna läroverksfejden

Okej. Vi måste bara vinna estetdelen. Jag menar vi FÖRLORADE debatten, hur gick det till? Hur kunde stockholms bästa skola förlora? Detta är faktiskt dödligt seriöst. På onsdag måste kungsholmen krossas, på liv eller död alltså.

nej men hej. Läroverksfejden var i alla fall jättekul och vårat tåg var bäst. Och det är faktiskt ganska dödligt seriöst haha. Alltså om ni undrar varför jag lyser med min frånvaro här i bloggen ibland beror det på att min dator för det mesta är näst intill oanvädbar och så fort jag går in på den så flibbrar skärmen så mycket så jag inte ser, speciellt när jag skriver mycket, alltså typ blogginlägg. Så det är därför det ibland inte blir några inlägg.

Senaste tiden har jag hunnit med att glömma min plattång på friskis, fylla år och dansa loss till satisfaction. Födelsedagen var micket trevlig och alla fina presenter var trevliga dem med.

En av läroverksfejdens största överraskningar måste ha varit när Anita kom i röda byxor och röd tröja samtidigt, det var ju en mindre chock. Hahahah nej men skojja lite där. Anita var väldigt fin alltså.



Moa och jag är alltid fina<3

//Tesse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback