Tyck synd om mig

Polarisation, diftongerade verb, elektrisk influens, prepositioner, inre energi, preteritum/imperfekt, kelvin, ackusativobjekt, termodynamikens andra lag, dativ, specifik värmekapacitet, indefinita pronomen, termisk utvidgning av vatten, reflexiva verb, tillståndsändringar, objektspronomen, sublimering, adjektivens komparation, elektrisk fältstyrka, futurum, coulombs lag.

Så låter det i mitt huvud just nu. Det är ganska så jobbigt att behöva plugga fysik och spanska samtidigt. Har spanska nationella i tre timmar imorgon och fysikprov på tisdag. Kulkul.

Min lillasyster kom nyss hem från någon hajk hon har varit på. Jag öpnnade dörren för henne och pratade en liten stund med henne. Fem minuter senare kommer hon ner i mitt rum och ba "är du hemma!?" väldigt förvånat. Sen la hon sig i min säng, på mage med fötterna på golvet, och somnade på två sekunder. Nu sover hon djupt och rycker till lite då och då. Reagerar inte alls när jag kollar om hon är vaken. Ganska roligt haha.

The temper trap - soldier on


The temper trap - down river


Det går inte att plugga utan bra musik, det går helt enkelt inte. Detta band är mycket bra, tack för tipset hanna!

// Anita

Kommentarer
Postat av: eddiiii

heöheö.... jag kommer dö i morgon på franskan... och så återuppstår jag... och sen dör jag igen på fysiken...

2010-04-18 @ 22:45:03
Postat av: hanna

jag tycker synd om dig.... och mig... och eddi... och alla andra.

men temper trap är fina filurer!

2010-04-19 @ 00:24:14
URL: http://hulkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback