Vare nått jag sa?

Känner mig alltid otaggad på att blogga när jag inte har några bilder. Men jag tänker blogga ändå.

Man kan säga att helgen började i torsdags kväll eftersom vi inte hade någon skola på fredag. Jag skrev att jag ville gå på södras melodifestival va? Men att jag inte hade några biljetter? Jag, hanna och aris lyckades iallafall få tag på de allra tre sista! Snacka om tur, det var en hel del folk bakom oss i kön som olyckligt fick gå hem haha. Kvällen var jätterolig och alla musikare var verkligen sjukt duktiga. Vårat favoritnummer vann också, wihoo. Dom var jättesöta<3. Juryn bestod bland annat av idoldanny, "snygg"-erik, den blonda pianisten i så ska det låta, lisa ekdal och någon erik linder(?) som var med i melodifestivalen i år så det var ganska imponerande faktiskt. Jag förstår mig verkligen inte på dannys frisyr btw..

Igår så var vi leeeeediga som sagt. Jag mötte upp hanna och agnes i huddinge för att handla lite (och krångla i snabbkassan i hundra år..). Sen åkte vi hem till mig och spelade lite biljard (jag vann hoho!), åt goda chips, åt äckliga chips, gjorde fett goda våfflor och tittade på vänner. Hoppade sudsmatta för första gången i år också. Kändes väldigt somrigt och underbart. sommarsommarsommar<3



Jag har börjat fota mat haha... och just nu är jag hungrig så då lägger jag upp dessa två bilder från wales. Skulle inte säga nej till lite sushi (helst på rullband hihi) eller starbucks vanilla cream frappuchino nu..


// Anita


Kommentarer
Postat av: tesse

vi tog upp studsmattan idag så jag hoppade också första gången idag :D :P

2010-04-24 @ 20:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback