Tisdag

Death cab for cutie - Meet me on the Equinox (New moon soundtrack)

Tisdagar är en riktigt bra TV kväll. Först dating in the dark (väldigt underhållande haha), sen desperate housewives, sen cougar town och sist christine. Så jag sitter bra nersjunken i fåtöljen här.

Har varit på ikea och köpt lite saker så nu ska mitt rum bli fint har jag bestämt. Träffade förresten jenny där också, hur stor är chansen egentligen haha? Man är ju typ på ikea två gånger per år eller något och stället är ju inte direkt litet heller.

Jag ska klippa mig imorgon föressten, jag måste det i alla fall. Senaste gången var väl i juli eller så. Jag får verkligen utbrott på mitt hår just nu, det är verkligen överallt! Eller som jag råkade kläcka ur mig i matsalen "Jag har hår överallt!!"

Det här inlägget har tagit några timmar att skriva hehe. Råkar glömma bort det hela tiden och göra andra saker. Men nu har jag inget mer intressant (för allt innan var ju det..) att berätta så hejdåå.

// Anita


Kommentarer
Postat av: Jakob Andersson

Svar: Tack så jättemycket! =) kram.

2010-04-07 @ 16:44:32
URL: http://detvarmindag.djungeltrumman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback