Åh nej näst sista dagen i frihet


Kolla in mina inköp från London! Hahahaha. Harry och Ron, andra boken, när dem kör in i piskande pilträdet på första bilden. Ron i fjärde filmen när han ska på balen och Neville med sin planta! Ibland blir jag lite konstig när jag hittar Harry Pottersaker, speciellt när jag var i London. Kunde ju inte lämna grejerna i affären.


Farväl min älskade vän. Vi har haft kortare tid tillsammans än vad jag hade önskat och nu försvinner du snart helt. Du har många dåliga dagar och ibland känner jag mig sviken när du inte håller vad du utlovat, men de bra stunderna vi har haft tillsammans kommer stanna med mig länge. Tack för den här tiden, Sommar 2010.

Haha.

//Tesse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback