andra halvan av bloggen är hemma

Heeej
Jag är hemma från min lååååånga resa nu alltså! Det har varit så sjukt roligt! Vi har varit i hela Europa!

Stockholm - Köpenhamn - Hamburg - Berlin - Luzern(schweiz) - Milano - Genova(Italien) - Nice - Paris - Dieppe - New haven - London - Stockholm

Det var då hela min resa asså. Sjukt kul allting och vi har haft panikattacker ibland (eller jag har haft!) och varit jättearga på varandra ibland men mest har vi skrattat. Vissa dagar har vi bara ätit mackor och vissa dagar har vi ätit tre rätters middag. Ibland har vi sovit på färjastationer och på tåg. Det coolaste jag någonsin har gjort och sjukt annorlunda. Kom hem igår klockan 03.00 ungefär, det allra bästa med att komma hem var absolut att vakna och kunna hämta frukost i kylen. Igår sprang vi genom hela Heatrows flygplats i London (vi flög hem från London, men annars har vi bara åkt tåg). Haha, jag tyckte vi skulle åka från hostellet ungefär klockan fyra eller fem men alla ba "neeeej Tesse du har panikattack det e luuugnt" så hur som helst så slutade det med att när vi gick av tåget på flygplatsen hade vi 15 minuter på oss innan det inte gick att hämta ut biljetterna längre. Snacka om att vi fick panik hahaha, det är ju liksom hur stor flygplats som helst. Så när vi ställde oss i bag dropstället hade vi ungefär 10 minuters marginal hahaha, jag brukar ha en timme minst liksom! Hade något inte funkat så hade vi ju kanske missat planet. Men vi kom hem till Sverige.

Bilder kommer senare, det är så konstigt att alla runt omkring pratar svenska förresten! Anita svara på mitt sms!! Känns både jättetomt och skönt och vara hemma.
Mira, Lisa, Rebecka, Amanda, jag och Sandra har haft bästa veckorna någonsin!
Puss allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback