"I mean, what if I die while eating my entree?"

Jag har sagt det förut och jag säger det igen, remember me = jättejättebra film.




Snacka förresten om att man har tur när man spontant går in i videoaffären och denna fina film just har kommit in, så nyligen att den inte ens är framplockad ut i affären.

Igårnatt var förresten lite konstig efter att vi kommit hem. Först tesses plötsliga däckning, sen kunde jag inte sova på flera timmar, sen vaknade vi båda helt klarvakna vid halv fem på morgonen sjukt törstiga och kunde inte sova på ett tag till och sen tillslut gick vi upp vid ett. Lyckades sen inte komma iväg förrän vid fyra, haha sämst. Vi var lite på söder och sen lite hemma hos tesse och sen klarade vi faktiskt av att skiljas åt och nu är jag hemma hos mig. Helt ensam. Sorgligt värre, haha.

Slut på den intressanta historian. Imorgon blir det troligtvis grönan. Det betyder LANGOS <3 och annat kul såklart.
//Anita

"You once told me, our fingerprints don't fade from the lives we touch. Is that true for everybody, or is it just poethic bullshit?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback