Dancing to electropop like a robot from 1984

Slutade 13.25 idag, hade optikertid kl 14 och skulle vara hemma ungefär 14.30 och då skulle jag plugga galet mycket fysik. Om inte någon hade hoppat framför tåget i huddinge dårå... Mitt i ersättningsbusskaoset fick jag istället ringa och boka om tiden till 15.30. Kom till huddinge ungefär 14.30, satte mig ensam med fysikboken på ett café (sorligt värre) och inväntade optikerbesöket som sen varade i tio minuter. Efter en liten pratstund med jenny kom jag hem till ett tjutande hus vid 16.15. Fick krångla med alarmet som hade gått av okänd anledning och ringa runt till föräldrarna och kolla att inte larmcentralen hört av sig och så. Efter det började jag plugga. På så sätt förlorade jag alltså två timmars mycket dyrbar fysikpluggtid.

Jag börjar nästan förstå det här med harmonisk svängning nu efter en timmes plugg. Det är ungefär 5% av allt vi ska kunna. Men det är ju alltid något.

ååååååh vilket intressant inlägg.

Lo-Fi-Fnk

Lite apropå electropop liksom.

Sen tycker jag tesse kan bli frisk!
Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback