Jag blir så arg :)

Heeeej blooooggen!!!!!
Jag är GLAD. Fast jag inte ens har börjat plugga samhällskunskap eller något annat idag så känns det som ingenting står ivägen för min lycka hahaha. Anita och jag var i alla fall på Södertörn idag eftersom vi har studiedag. Till och med mattanterna kände igen oss haha! Och maten var sjukt god. Tänk om vi fick äta den maten varje dag istället. Och så blev vi kramade av lärare som vi inte ens har haft haha, i alla fall jag. Det sorgliga var ju att Ulrika var sjuk, men i alla fall. Ju mer man är på södertörn desto sämre tycker man att Södra är haha, för hur mycket man än jämför kommer vi alltid fram till att Södertörn var bättre, på alla sätt liksom. Så det är tur att det går så mycket braiga och bästa människor i min klass på södra för annars hade jag bytt tillbaka till Södertörn nu direkt. Lite kul att våra saker står kvar överallt i montrarna också, typ jag bara jag känner igen den där kaninen... och sedan ser Anita sin pluto också! Haha. Tror inte någon fattade det där, men i alla fall. Jennys och Malins godisfjäril hängde också kvar, och fatta hur äckligt godiset såg ut, liksom över två år gammalt och dammigt. Jag hjärta södertörn alltså. 

 
 


Lite failat fotat av mig, men i alla fall. Målade lite i lördags hihih.

//Tesse



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback