Kings of love (till peace and leon!)

"Kings of love till peace and love!" råkade jag utbrista idag. Lite fel blev det väl i all excitement (svenskt ord för det?) men mycket glad är jag! Kings of leon + Oskar Linnros, Daniel Adams-Ray och The Sounds är ju en helt okej början måste jag säga.

Körde idag en favorit i repris från i fredags med julmarknad i gamla stan och lång chailattefika. Efter att Tesse köpte sin fårskinnsmössa på julmarknaden förra gången fick jag en idé om hur bra det vore med ett fårskinnspannband, fast jag hade ingen aning om det ens fanns sådana. Idag kom jag tillbaka till samma ställe och där fanns dom plötsligt hängandes. Så nu slipper jag oroa mig för mina små stackars öron när jag vill ha uppsatt hår i denna tjugominuskyla. Glad tjej!

Jag har förresten gjort två upptäckter på den senaste tiden. Först att det faktiskt går att föna mitt hår realtivt rakt, det är riktigt fascinerande. Har aldrig kunnat det tidigare men efter att jag har klippt mig (tack malin!) så har jag typ hälften så mycket hår att kontrollera, så obekrivligt skönt. Den andra upptäckten är att jag för första gången har gått upp i vikt av annan anledning än att jag växer. Frågan är väl om det är fett eller muskler, haha..

Just nu sitter jag iaf här och spelar robot unicorn attack, sjunger med i låten och klagar på hur mycket jag har att plugga. Min lillasysters kommentar: Jag förstår inte hur du kan ha bra betyg... och det kan man ju undra. Men är man en naturbegåvning så är man! Höhö.

Anita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback