klippaklippaklippa

Hej käraste blogg
Jag sitter här vid min dator och har ont i halsen och försöker plugga. Det är jättekul. Har varit hemma från skolan hela veckan och börjar bli helt galen på att sitta här nu, överväger starkt att gå dit imorgon. Men jag är inte riktigt frisk och eftersom jag har varit sjuk i över en månad kanske jag tjänar på att vara hemma en dag till och bli helt frisk. Men jag kanske ändå går dit. 

Jag tror jag ska klippa håret ännu kortare, nu när det ändå är kort menar jag. Lika bra att prova lite korta frisyrer innan det växer ut igen liksom. Så nu vill jag klippa det på en gång! Hahah, men jag var hos frisören ganska nyss ändå även fast det känns galet länge sedan så det kanske får vänta till efter jul. Men jag vill klippa mig nu. Hahah. Får se hur jag gör liksom. 

En najsig sak med att vara hemma är att jag kan kolla på Beverly Hills på tv4plus varje dag halv två! Det är galet trevligt faktiskt. Mitt stora nöje dessa dagar hemma asså. För det e ju galet skönt hemma också. Liksom ligga i soffan och halvsova hela dagarna. Bättre kan det ju seriöst inte bli. Utom bristen på människor att prata med såklart. Hahah. Och bristen på saker att göra. Och bristen på normal hälsa.

Nu ska jag skriva Engelska. Det ä tråkigt. På rikigt. Helt sjukt vad tråkigt det är faktiskt.

//Tesse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback