hej igen kära blogg

Borde kanske göra klart min sista läxa för året. Eller städa mitt katastrofala rum. Ser ut som en bomb har sprängts här. Apropå bomber drömde jag världens läskigaste dröm några dagar sen. Hela stockholm var fyllt av bomber och det fanns ingen säker plats, när som helst kunde man bli sprängd. Man fick springa runt lite och hoppas på det bästa liksom. Det måste ha varit efter den där kvällen förra veckan då jag av nyfikenhet satte mig och läste igenom varenda artikel jag kunde hitta om den där självmordsbombaren.


Hittade en gammal bild, känns verkligen som hundra år sen. Låååångt hår </3. Är ju typ en decimeter kortare nu? Jag är fett arg på mitt hår idag. Bläää på det. En sån där dag jag har lust att klippa av mig allt. Eller skaffa mig en peruk. Fett värt det skulle vara ändå.

Tyvärr är jag rädd att det bli fler såna här totalt meningslösa inlägg nu när det är loooooov snart. Heheh.

juste spanskan... måste verkligen göra den. men SEN är jag helt friii!
Anita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback