Glad söndag!

För det är väl inget speciellt med idag, eller? Nä jag tänkte väl det ;)

Vill ni veta vad jag ska roa mig med den här helt vanliga söndagen?
Ni får gissa utifrån mitt veckoschema;

Måndag - Fysikprov (HJÄLP!)
Tisdag - Historia-förhör, muntlig redovisning av Tristan och isolde
Onsdag - Skriftlig redovisning av tristan och isolde, muntlig engelska redovising.
Torsdag - Matteprov

Kan tillägga att jag har cirka två tredjedelar kvar att läsa av tristan boken och har ingen aning om vad vi ska kunna till historian.

Aja jag kan ju önska er andra en glad alla hjärtans dag iallafall:) haha.

Apropå ingenting så märkte jag nyss att sveridemokraterna har över 21 000 fans på facebook... fyfan vad läskigt. Förresten, om valet skulle varit nästa år istället så skulle jagrösta. I riksdagsvalet. Shit.

// Anita


Kommentarer
Postat av: eddi

kill me... now! buhuhuu orkar inte plugga mera nu, hur mycket ska man kunna på historian, alltså ska man kunna typ minsta detalj å sånt?

2010-02-15 @ 16:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback