Huvudvärk och öl-smoothie.

Vanligtvis så brukar det ta 12 minuter med tåg till skolan för mig. Idag satt jag i 45 minuter på det jävla pendeltåget. INTE OK. Vi stod stilla i en halvtimme innan andra stationen för att tåget framför oss hade strömavbrott. Tur att jag åkte med jenny iallafall, om jag skulle åkt själv skulle jag seriöst ha fått ett utbrott eller panikångest eller något sånt, hatar känslan av att vara instängd utan frisk luft och inte veta när man får komma därifrån. Missade halva fysiken och jag fattar inte någonting för jag kommer försent på genomgångarna hela tiden, inte bra.

Skoldagen flöt på lite halvsegt. Efter att vi slutat och efter en kamp mellan liv och död (vägen dit var lång, kall och blåsig) hamnade vi på café string där vi satt ett tag. Jag betalade trettiofyra kronor för en smoothie som smakade... öl? Men annars var det mycket trevligt!

Mitt huvud gör ont och jag är trött. Vill typ sova.
Slutsats efter att jag kollat igenom mina senaste inlägg; Hej humörsvängningar! Haha, jag skyller på vädret.



// Anita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback