människor jag saknar

jag måste bara berätta en sak.


JAG SAKNAR OSS!!!!! Dom som inte är med på bilden med ofc. Man får så nostalgi när man kollar igenom gamla bilder ibland.
Detta var knappt ett år sedan liksom... Känns mer som någon slags passé composé

(passé composé = En av de franska dåtidsformerna. "avslutad handling i förfluten tid")

Liksom när vi sprang efter bussen och låtsades att vi ville hinna med den, fikade på samarinkafét, alltid sprang in i klassrummet för att få en plats vid bordet och inte bli mobbad vid ett annat, spelade hej knekt i cafeterian, hoppbilder!, hade samma färger på kläderna på oss (det var faktiskt åttan höhö), lekte bil i korridoren, knackade på kontor och sprang och gömde oss (de två senaste var faktiskt också i början av åttan hehehe), kollade efter folk i kontorfönstret som alltid råkade kolla upp när typ fem stycken kollade ut, läste högt ur hp-böcker, pratade om mobbade saker, typ alla grät i kontoret en gång innan vi skulle sluta, var galna i twilight, var jättebarnsliga, muffinklubben, sprang iväg från folk, sov över och pratade om tusen saker och alla andra saker som var så jättekul då.

Man blir väll lite övernostalgisk av att kolla på gamla bilder, men seriöst så saknar jag allt det där väldigt mycket.

//Tesse



Kommentarer
Postat av: jenny

söt du är!

saknar dej också!

love

2010-02-09 @ 16:51:10
URL: http://ourstuff.blogg.se/
Postat av: karro

Söt!

allvarligt, jag är fortfarande nära på att gå av bussen vid älvsjö och hoppa på tåget varje dag, innan jag kommer på att jag inte alls ska gå av.

saknar <3

2010-02-10 @ 00:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback