SPORTLOV

Igår var en trevlig dag. Mötte jenny när jag slutat, visade henne runt på södra medan vi väntade på tesse och malin. Sen blev det fika på götgatan, mums! Där satt vi väl i typ två timmar och bara pratade. Jag har nog aldrig varit så trött som jag var igårkväll. Vi skulle egentligen träffas igen på kvällen efter malins teater men jag orkade verkligen inte. Jag gick och lade mig tidigare igår, när det var fredag och dessutom sportlov, än alla andra vardagar den här veckan. Det säger rätt mycket tror jag? Det har nog aldrig varit skönare att sova. Sov länge imorse och drömde massvis med konstiga drömmar... bland annat att jag skulle gifta mig med min lillasyster!? Det var tydligen helt normalt i drömmen. Stört. Sen drömde jag att det var min födelsedag och snön hade då äntligen försvunnit och jag såg grönt gräs för första gången på länge! Kanske borde tillägga att jag fyller år i september. Jag hoppas snön försvinner liiite tidigare..

Nu är det iallafall sportlov och planerna är lite oklara.. men det löser sig nog på något sätt.

Jessica Alba var rätt förresten! Skönt att någon såg det:)




// Anita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback