tidsfördriv



Igårkväll satte jag mig och ritade helt frivilligt för första gången på lääänge. Från att ha gått fyra år i bildklass till att inte ha någon bild alls är lite tomt faktiskt, saknar det lite. Fast det är så mycket skönare att kunna välja själv vad man vill göra utan tidspress och så. Jag tappade typ bildlusten rejält ett tag efter att ha blivit påtvingad så otroligt tråkiga uppgifter som jag aldrig blev nöjd över.

Bilden ligger på en tidning, så det lyser igenom lite fina färger här och där märkte jag nu. Orkar verkligen aldrig göra klart håret hehe. Jag skulle kunna låtsas att jag bara har ritat någon random tjej men det ska vara en känd skådespelerska. Vet inte om man ser vem det är? Gissningar är välkomna, om ni gissar rätt är ni coola.

Jag vet inte vad jag har ätit/druckit/sniffat (haha) idag, men jag har typ skrattat åt allt. Matten var värst, jag skrattade mig igenom hela lektionen typ. Åt saker som inte ens var så roliga? Jag kunde typ skratta i tio minuter åt att eddi gjorde ett roligt ljud när hon drack vatten. Haha jag kände att vikarien älskade mig..

// Anita

Kommentarer
Postat av: ☆ Josefin Bellini ☆

Vad duktig du är!!! Galet <3

2010-02-25 @ 15:40:50
URL: http://minibellini.blogg.se/
Postat av: eddi

hähähä... vi var nog båda lite pårökta...

fin bild :DDD

2010-02-26 @ 07:54:15
Postat av: Emma

Jessica Alba? :P )

2010-02-26 @ 10:55:19
URL: http://reacting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback