random




Igår hände en världshistorisk sak.... jag blev glad över en spotifyreklam? De sa nämligen att johnossi har en ny låt, vilket jag inte hade någon aning om! Det var första och troligtvis sista gången det hände iallafall.

Idag åt jag kladdkaka till frukost, underbaaaaart gott.

Vi hade spanskauppsats imorse. Jag tänkte vara lite cool och skriva en sak i pluskvamperfekt, vilket är ett tempus som vi aldrig har gått igenom, för att jag råkade lära mig det när jag läste fel sak i gårkväll. Hoppades på att kunna imponera på läraren, synd bara att jag kom på nu att jag skrev helt fel. FAIL
Jag är lite irriterad över att alla i min klass är så äckligt överambitiösa. Vi ska hålla 5-10 minuters redovisningar i par på engelskan om något natuvetenskapligt, och alla har typ världens powerpointpresentationer och är jätteinsatta i sitt ämne och pratar jättelänge och bläää. Jag och josefine har liksom ett papper med text som vi ska läsa från innantill(Y).


Felsms.com är världens bästa sida.

"Till: Mormor
Sms: Lever du?
Svar: Inget

Förklaring: Skickade det här smset till min mormor som tog riktigt illa upp. Hon ringde och sa att man skiver inte så där. Blabla Smset var menat till en polare som slutat höra av sig."

HAHA stackarn

Saltmannen.se är också sjukt roligt. Handlar om personer som hört låttexter fel, lite roligt att kent är ganska överrepresenterade där haha.

// Anita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback