el rubrico

Jag är riktigt stolt över mig själv, idag på bussen gav jag bort min sittplats till en liten tant. Egentligen kanske jag borde skämmas för att denna händelse är så ovanlig att jag uppmärksammar den så mycket... Men saken är den att jag brukar vara väldigt ouppmärksam för sånt, sitter oftast i min egna lilla värld och lyssnar på musik typ. Men idag så var det lite svårt att missa eftersom den stackars tanten stod precis framför mig och försökte hålla reda på resväska, kryckor och hålla balansen samtidigt. Så då var jag räddaren i nöden och hon blev jätteglad och tackade mig så sött.

Vinter och sl är ju verkligen en underbar kombination annars... Tänker inte beskriva min morgon i detalj men ja 24 minusgrader är ju jättetrevligt... kom "bara" 40 minuter sent iallafall.

Tydligen så går inte huvudvärk över av att sitta vid datorn, ha tv:n på i bakgrunden och lyssna på musik... Lite synd. Funderar på att krypa ner under täcket och proppa i mig massa transfetter<3 Hade hälsoprov idag förresten, gick säkert bra(Y)


saknar hösten <3

// Anita


Kommentarer
Postat av: eddi

uhmm... snarare SAKNAR SOMMAREN :D:D:D:D:D:D:D

2010-02-24 @ 15:03:23
Postat av: Anita

jag får väl svara på din kommentar eftersom du hotar att sluta kommentera annars! ;(



jaaaa klart jag saknar sommaren men det passade liksom inte att skriva under en höstbild hallååå?

haha men hösten är också mysig faktiskt :)

2010-02-24 @ 18:45:26
URL: http://anitatesse.blogg.se/
Postat av: Tessetessetesse

varför saknar du hösten för förresten? :P JAG SAKNAR VÅREN :P :)

2010-02-28 @ 21:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback