!!!!!

Mitt rum är äntligen klart! Började med att flytta ner på höstlovet så jag är väldigt glad över att det äntligen är över. Förresten så är det jätteroligt med storstädning, när jag packade ner alla mina saker så hitta jag fett mycket pengar som jag inte visste att jag hade och blev jätteglad. Sen glömde jag typ bort dom och hittade dom igen alldeles nyss när jag packade upp allting och blev jätteglad igen haha.

Det är ju alltid roligt att titta igenom gamla minnen, dagböcker och sånt också. Jag älskade att skriva olika berättelser och sånt, typ som noveller. HAHAHHA jag hittade en som jag skrev när jag var typ 10, jag höll seriöst på att dö av skratt när jag läste den. Den var ungefär i den här stilen; "Jag satt på bussen med min bästis carro och sen gick två killar på och jag kollade på en av dom sen kände jag massa fjärilar i magen och jag förstod att jag var kär i honom!!! Han log jättestort mot mig och jag blev jätteglad för jag förstod att han var kär i mig också!!!" Sen typ "Jag brukar inte bry mig om mitt utseende så mycket, sist jag gjorde det var när jag var kär i sebbe i min klass men sen så fick jag veta att han var kär i madde då slutade jag bry mig. Men nu när jag är kär i patrik(som busskillen tydligen hette) så måste jag börja bry mig igen!!!!!". Och ja jag använde så många utropstecken... Observera att jag hittade på den här historian och inte var med om det på riktigt haha.



// Anita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback