modevisning

Har jag sagt att jag älskar Andreas Wijks blogg? Eller att han är typ världens sötaste bloggare? Juste jag skrev till och med om honom för ett tag sen. Upptäckte iallafall honom för typ en månad sen och är helt fast.

Igår va det fredag. Fredagar är najs, fast inte lika najs som förut då vi slutade 12.50. Nu slutar vi istället 14.30 med 2,5 timmes datakunskap... Det var otroligt segt. Sen fikade vi iallafall någon timme på fåtöljen, allt är så himla gott där. Han som jobbade där försökte skämta massor och lura oss hela tiden.

Sen fick jag och josefine reda på att Andreas Wijk skulle gå modevisning på östermalmstorgs tunnelbanestation om en timme! Själklart så drog vi dit. Vi blev helt knäppa när han kom ut, och han var till och med sötare i verkligheten! Jag kände att jag skämde ut mig totalt och framstod som världens jobbigaste, töntigaste fnissigstalkertjej när vi stirrade på honom hela tiden och sen gick fram till honom och ba "Vi älskar din blogg!!" haha. Men jag ångrar mig inte en sekund för vi fick ju prata med världens snyggaste bloggare? Då får man vara töntig. Han va jättesöt och sa typ "Ååh tack så mycket! vad glad jag blir!" men sen var han tvungen att gå.
Behöver jag ens säga hur arg jag är över att ingen av oss hade kamera med sig??

HAHA titta vad jag hitta nyss?



// Anita


Kommentarer
Postat av: Johnalmvarn

Han är lätt sveriges främsta modebloggare, bland män då alltså :)

2010-01-24 @ 14:18:48
URL: http://johnalmvarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback