Glee club

Hej!
Tänkte göra ett inlägg igår men sen så tänkte jag att då måste jag hämta kameran och ladda in bilderna från flottsbro och det orkade jag ju inte så alltså blev det inget inlägg igår. Nu har jag forftarande inte laddat in bilderna men jag gör ett inlägg whatever som ni ser. Skolan var riktigt trevlig idag, vi hade ingen matte och sådär. Jag har börjat kolla på Glee också förresten. Ganska mobbad men väldigt bra serie i alla fall. Sedan måste jag också påpeka att jag inte har sett Avatar ännu! Känner mig som ett offer ungefär, eftersom det visade sig på vår engelskalektion att det bara är åtta stycken i hela klassen som inte har sett den. Haha. Saken är ju också att jag tror att jag skulle tycka den var jättebra. Så när denna vecka är slut ska jag ha sett den där filmen.

Jag har ett par lila jeans. Imorgon ska jag ha på mig dem.

//Tesse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback