Jag älskar skidor

TESSE ÄR HEMMA. Bara det säger väll allt huh? Förresten har jag åkt skidor varje dag i fjorton dagar vilket ju är grymt i sig. Jag menar, det kan helt seriöst inte bli bättre. Eller tretton och en halv dag måste jag väll erkänna eftersom jag tog fram snowboarden en eftermiddag. Haha. Jag kände mig så mobbad när jag åkte snowboard eftersom halva backen körde om mig! Kände mig som sveriges störta idiot så därför gick jag ganska snabbt hem med den igen och satte på mig mina trygga skidor igen haha. Hur som helst, ja nu är det 2010 vilket också är ganska trevligt, lite tråkigt är det ju att sommar10 inte direkt ser like häftigt ut som sommar09 eller 08 man får väll säga sommar2010 i sommar antar jag.

IDIOTER.
//Tesse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback