Jo jag vet att jag inte har gjort inlägg på elvatusen år

Hejsan hoppsan
Jo jag vet att jag har råkat att inte skriva på jättelänge. Det bara blev så haha, jag har börjat på massa inlägg men alla blev bara dåliga så jag slutade efter typ en mening varje gång. Det bara snöar och snöar, men egentligen tycker jag ju att det är rätt mysigt med snö, så vem bryr sig? Snö är kul. Nästa vecka kommer bli asskön har jag kommit på helt själv, för på torsdag blir det ju romme och sedan på fredag så åker vår käre historialärare till berlin och eftersom den enda lektionen vi har på fredag för utom två långa historialektioner är engelska så kommer jag alltså börja klockan 20 i två på fredag. Hur bra som helst, det blir nästan som en fyradagars helg yes!

I fredags var vi hemma hos Jenny och åt rostade mackor, vilket var himla mysigt. Vi hade köpt lite chips med så jag provade och lägga chips på rostmackan... Det smakade bara lite knastrigt. Liksom en extra knastrig rostmacka med saltsmak. Alltså alla mina kompisar i klassen bor typ över hela stockholm nu, så man får värsta hyperkollen över hela stockholms län haha. Typ intressanta ställen som spånga osv. Haha.


Här är för övrigt en av de sötaste filmer jag har sett. Jättegullig film från 70talet där alla åker omkring på moppar i flashiga kläder. Det mobbade e ju att alla typ har på sig samma kläder som man har nu haha. Lite roligt sådär. 


Här är en bild från flottsbro som jag egentligen skulle ha laddat in för typ två veckor sedan... Haha. Anita och jag hade roligt i alla fall. 

//Tesse

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback