Lördag

Idag har jag träffat josefine (eller som hennes lillebror föredrar att kalla henne, joseful! Hahah förlåt men jag älskar det smeknamnet, så klockrent!). Vi började med en rundvisning och fika i centrum, första gången hon var i "mina trakter". Hon åkte från stället där det inte finns en enda mcdonalds eller någon snabbmatskedja överhuvudtaget till stället där mcdonalds är medelpunkten, alla ungdomars heliga plats. Typ. Haha.
Sen skulle vi fixa lite med vårt svenskarbete hemma hos mig, och vi fick verkligen otroligt mycket gjort... Eller ja det är det vi ska säga till agnes, person 3 i gruppen, iallafall (a). Vi spenderade tiden på mycket mer nödvändiga saker hehhe.

Tesse har ju då skrivit om avatar redan. Jag är inte så mycket för fantasy egentligen men det går inte att neka till att den var grymt coolt gjord. Jag var verkligen helt inne i filmen i slutet och glömde liksom bort att jag satt i en biosalong. När den var slut var jag allmänt sur på mänskligheten och sörjde att det inte fanns någon avatarvärld på riktigt haha. Alla djuren var ju fett coola.


"buhu imorgon är det söndag och jag har jättemycket plugg"

"jag orkar inte"

"men jag är glad ändå.."

haha okej jag borde verkligen sova nu..
// Anita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback