europe by rail

Okej. Jag sitter här och hetsäter ostbågar och har panik. Hahah, allt var ganska lugnt idag när vi var och köpte interrail. Eller ja lugnt och lugnt, jag hade i alla fall inte värsta paniken som jag har nu. Alltså jag ska ju iväg på tågluff imorgon. Och vi har bokat en färja i Dieppe i france till England och den går fem på morgonen. Alltså måste vi checka in typ halv tre senast. Och vi har inga platser på tåget till dieppe från paris. Vi vet inte var färjan ligger någonstans... Vet inte varför jag fick värsta panikattacken över det här just nu faktiskt. Ingen aning. Börjar föreställa mig värsta skräckfärjan som är trasig och vi kommer sjunka. Hahah kallas det resenerver eller något? 

Hur som helst kommer det bli så sjukt kul i alla fall! Vi ska till franska rivieran och vi ska till berlin och till london och till en massa andra grymma ställen. Plus att vi kan ju ändra oss också hahah. Så najs.

Och jag fattar faktiskt inte att jag åker imorgon, har knappt börjat packa än heller.

Jaja jag är ändå sjukt taggad! Vi ses om tre veckor!

//Tesse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback